هشدار WHO درباره یک نوع داروی کاهش وزن پلیس از تشکیل ۱۳۱ پرونده علیه مجرمان اقتصادی فضای مجازی خبرداد ۱۸ هزار نفرشب اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده شهرستان کاشمر افسردگی و تمایل به خوردن شیرینی اختصاص ۵۰ میلیارد تومان برای فنس‌کشی جاده میامی درراستای حفاظت از یوزها شناسایی چهار نفر به دلیل انتشار نظرسنجی‌های دروغین انتخاباتی واحد مددکاری بیمارستان دکتر شیخ مشهد رتبه برتر شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری و وزش باد شدید در استان و مشهد اموال «کوروش کمپانی» به فروش خواهد رسید چند پیشنهاد محیط زیستی به دولت چهاردهم آیا هوای داخل ماشین سرطان‌زاست؟ خطرات موش کوچکی که ایرانیان را مجذوب خود کرد | همستر را بهتر بشناسیم سالانه ۶۰۰ هزار خودرو به‌دلیل نداشتن معاینه فنی و بیمه شخص ثالث توقیف می‌شوند هر هفته، ۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی در مشهد می‌شود آسیب به ۲۰ مدرسه شهرستان کاشمر در زلزله اخیر پیری سالم با این نوشیدنی آیا زمین‌های محدوده تپه باستانی نادری در حال تصرف است؟ مشکلات بازنشستگان با شعار حل نمی‌شود | دولت چهاردهم همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق را اجرا کند
سرخط خبرها
رئیس سابق تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان کشور:

المپیاد ورزشی دانشجویان، شاید وقتی دیگر!

  • کد خبر: ۲۴۲۲۸
  • ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
المپیاد ورزشی دانشجویان، شاید وقتی دیگر!
عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس سابق تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان کشور از تعویق پانزدهمین المپیاد دانشجویان کشور خبر داد.

علی صمدی جوان_ دکتر محمد پورکیانی با اعلام این خبر به شهرآرانیوز گفت: المپیاد ورزش‌های قهرمانی و همچنین همگانی دانشجویان سراسر کشور هر 2سال یک‌بار برگزار می‌شود و تابستان امسال قرار بود پانزدهمین دوره المپیاد ورزش قهرمانی دانشجویان کشور با میزبانی گیلان برگزار شود که با شیوع کرونا برنامه‌ریزی‌ها متوقف شد.
پورکیانی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز تا زمان برگزاری بازی‌‌ها در مردادماه فاصله داریم، 3راهکار برای برگزاری ایمن این المپیاد پیشنهاد کرده‌ایم؛ اینکه المپیاد در شهریورماه برگزار شود، برنامه‌ریزی برای تعطیلات میان‌ترم سال تحصیلی جدید باشد و درنهایت اینکه المپیاد به سال1400 موکول شود.
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به افزایش تعداد ورزش‌کاران در این المپیاد و عوارض احتمالی آن گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در المپیاد پانزدهم، بیش از 6000ورزش‌کار دختر و پسر شرکت کنند که تغییر زمان برگزاری، قطعا در افت آمادگی آن‌ها مؤثر است. همچنین آماده‌سازی و ایزوله‌کردن فضاهای ورزشی و خوابگاهی دانشگاه میزبان هم حائز اهمیت است که تمام این دغدغه‌ها بررسی خواهد شد.
پورکیانی به بحث تغییر میزبان نیز اشاره و تصریح کرد: باتوجه به اینکه استان گیلان و شهر رشت از مناطقی هستند که کرونا در آن شدت زیادی داشته است، بحث تغییر میزبان را از نظر دور نداشته‌ایم. اما تلاش اصلی بر این است که در صورت برپایی این المپیاد، نکات بهداشتی رعایت و آمادگی ورزش‌کاران به بهترین شکل ممکن انجام شود.
استاد مدیریت ورزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزارنشدن مسابقات به‌صورت یکپارچه را غیرممکن دانست و گفت: ابتدا به این فکر کردیم که المپیاد به‌صورت تک‌رشته‌ای برگزار شود؛ به این صورت که هم‌زمان در 3نقطه مختلف، 3رشته ورزشی باهم به رقابت بپردازند، اما باتوجه‌به حضور برخی رشته‌های تیمی همچون فوتبال یا بسکتبال که تجمع بازیکن دارند، این طرح را غیرممکن دانستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->